huvud, axlar, knä o tå

som ni ser så har "jag" fixat ett huvud till min söta lilla blogg!
okej, sanningen ska fram...det var INTE jag som gjorde den, alltså huvudet, jag fick hjälp av mina kompanjoner Rasmus & elin (jeliin.blogg.se) laddade upp den...ni som läser/följer min blogg, kan ju komma med tips om hur jag kan göra min nystartade bloggbättre. Vet än så länge inte så mycket om bloggar!

Min dag såg ut såhär:

  • vaknade
  • åt frukost
  • duschade
  • åt lunch
  • gick ut o fotade
  • fikade
  • bloggade :D
  • tittade på "A cinderella story"

    det är nog allt som har hänt idag...

    Nu ska jag prata vidare med mina "hjälp-blogg-vänner" sen är det nog sängen som gäller!!

    kram johanna ♥


    härlig vinter bild


Kommentarer
jeliin

SV: tack :D

2009-12-31 @ 11:26:09
URL: http://jeliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0