dagen

tjabba!

har precis kommit ut från klassrummet, och matte provet. Gick inte som jag tänkt mig med tanke på att jag pluggade igår. Gjorde G provet, så hoppas verkligen på att jag går ett G, annars vet jag inte vad jag gör...

hade även musik redovisning idag som andra lektion. Det gick bra, fick VG! det kändes bra och stannade kvar efter lektionen och frågade om jag har en chans att kunna få MVG även fast jag "bara" fått VG eller VG+ vi har gjort på allt. Då sa han att om jag får MVG på musikuppspelet på låten vi håller på med nu, så kommer det MVG även gälla för förra spelningen som jag fick VG+ på. Och då behöver jag bara göra omprov på ett musikprov och om jag får MVG på det får jag det i betyg.

Tror dock inte att jag kommer lyckas få MVG på uppspelet, spelar trummor, och det är grymt svårt att improvisera på det och att få det att låta bra! förra spelningen sjöng jag, och det är ju lättare att improvisera på om man vet hur man gör. Eftersom jag gick i musikklass 7-9 så är jag rätt bra på att spela och även sjunga, och det var nog därför jag faktiskt fick VG+ på det.

ska förståss göra mitt bästa och hoppas på att det går bra. Kan dock inte förvänta mig alldeles för mycket.



Nu slutar typ hela klassen förutom de som har spanska, jag bland annat, så ska sitta här till 2 då spanskan börjar.
Vet inte om det blir något mer inlägg idag, jag måste verkligen plugga! har ett stort muntligt prov om politik på torsdag i samhällskunskapen så det gäller att vara påläst!

Det här blev ett långt inlägg, haha! hoppas ni har haft en bra dag så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0