hemma från grejs

Hemma från valborgs arbetet! fick dock inte vara i choklahjulet, för vi var för några, så fick stå med stepha vi barnboll-kastningen, det var väl si sådär, men stepha är skoj, så det var ju bra!

Träffade på mamma, pappa, bror, mormor, morfar, många i laget (som var där och arbetade) och folk som man bara känner igen  dåråå!

Vinsterna från bollkastningen tog slut, så vid 10 ungefär fick vi stänga igen, alla bilar (godiset) leksaker, pennor, tidningar och allt man kunde vinna tog slut, så förmoligen fick vi ihop massa cash ikväll!

Fyverkerier blev det också, vilket inte jag är så förtjust i! mamma kom till ståndet jag stod i vid rätt ögonblick, så blev omhållen av min älskade mamma, du är bäst, love you ♥

Även all dricka och sådant vi hade tog slut, så det gick ju bra ikväll!

Nu känner jag att jag är jätte trött efter att ha varit översocial mot alla barnen, haha så jag behöver nog sova nu!

Ska kanske till IKEA imorgon, vill hitta nya saker, och ska blandannat få nytt skrivbord om vi åker dit, tycker det är så kul faktiskt! haha

Ne, somsagt, nu ska jag inte babbla mer.

Hoppas ni har haft en grym valborg, och jag måste erkänna att min valborg blev bättre än väntat. Var rätt kul att "fira" andra året i rad med teamet!

nu ska jag sova!


Kommentarer
linnea

hej! fin blogg, haften bra dag?

2010-05-01 @ 18:14:14
URL: http://neapeaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0