ULLARED

haha, var det någon mer än jag som såg säsongen av ullared på tv när den gick?
jag tyckte att det var grymt kul, och hoppades på att jag en gång skulle få åka dit, att min dröm skulle slå i uppfyllelse!

Imorgon slår drömmen i uppfyllelse! åker redan klockan 8! det ska bli så kul! haha, springa omkring där som en galning! I really looking forward to ullis!

Så nu har jag packat klarre! på lördagen kommer nästan alla vänner gå ut, jag är ju lite ung för det än så länge, så jag får mysa i lägenheten som vi ska bo i med folket som blir kvar!

hörs i falkenberg där jag ska spendera min helg och tid när jag inte springer omkring med fulla kassar på ullared!

puss på er sötisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0