heldag i stockholm igår, idag huvudvärk

sitter hemma hos annnica, sleepade här i natt. martin kom nyss och snart kommer även robin.

Igår var jag i stockholm och shoppade upp för nästan alla sedlar jag äger... eller aa, ägde.
Blidde skor, tröjor, byxor och ett par shorts på rea! det gillar vi.
Blev bara enkel lunch på mc donalds och sedan fika med american cookie glass. det satt fint kan jag säga, men det var väldigt mättande!

Vi satte oss på stan och bara vilade och då var det en filminspelning där?! aja, typ någon tant som skulle tända en cigg, och sen kastade någon vatten på henne, och sen kom det en gris. och jag vet inte vad. iallafall. skulle ha tagit 18 tåget hem, men var så trötta, och det gick ett tåg strax efter 17, så det var ju toppen!

mi madre ringde även och frågade om jag åkte till stocholm vilket jag gjorde. Hon var där på kurs med jobbet, så hon kom till station och träffade lilla mig! det var kul. puss på världens bästa mamma.

Idag vaknade jag med världens huvudvärk, och annica med. Fattar inte vad vi gjort...

träning i kväll, hoppas det blir kul. har som sagt inte tränat på 3 veckor nu.

Ne, nu säger mitt huvud stopp, så det är dags att avsluta.

hejss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0