myskväll

sitter hos freja och har det mys.
vi har laddat upp kvällen med massa gott och bra filmer!
haha, det roligaste hände på konsum. då jag skulle betala för filmerna och hon i kassan sa att jag skulle säga postnummret. haha men jag glömde vad det var? :o jag ba, 36... ne.... 62.... eh, hahahah vänta....

tillslut efter typ 5 min kom jag på vad det var. snacka om hjärnsläpp! kul var det iallafall!

nu har vi precis tagit på oss myskläder och sitter i frejas "sköna" soffa och kollar på flickan. kollade nyss på solstorm som visades på 4an. men nu blir det hyrfilmer. efter denna blir det alice i underlandet.

nu ska vi ha det nicccccce


Kommentarer
Louise

nice de:) de e bra med mig me:)

2010-08-05 @ 11:39:16
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Jennifer

haha sånna där hjärnsläpp kan jag också få!

2010-08-06 @ 14:50:18
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0