Flyttkartong

Packade två kartonger med kläder, skor, böcker, smink och grejs idag efter att jag kom hem vid sju efter en dag i skolan, musik och konsert. Konserten som heter smällkaramellen var inte så kul. Fick vara som en lärare då det bara var barn som precis börjat spela. Min kusin Ebba var där. Hon har mig som förebild, och ville med börja spela det vackra instrumentet tvärflöjt. Hon är super duktig ! Har inte spelat ett år än och kan redan massa låtar! Imorgon det genrep inför konserten med gardet jag har på lördag. Sen ska jag flytta grejer till huset och jag och några vänner till mig ska hjälpa till att flytta saker och måla! Ny ska jag göra mig iordning och städa lite i rummet. Ät saker överallt efter packningen... Kollade Föresten finalen i paradiset. Ville att emanuel skulle vinna, och såklart gör han det! Super skön kille! Ne, nu ska jag gå bort från iphonen, även fast den är en frestelse... Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0