I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night

Var låten som precis spelades på rix fm. Och jag känner på mig att kvällen kommer bli bäst! Elin o gabbe kommer snart, så ska fixa lite innan. Vi ska förbereda maten, sen kommer resten av alla folk. Var mig sista inlägget för iår. Ar alltså haft bloggen i lite över ett år. Åh, vilket bra år jag har haft. Sinnes vad grymma ni ät! Och nästa år kommer inte svika mig. Gud, snart 2011, jag blir 18! Tror nog inget kan gå fel om jag ska vara ärlig. Ska se framåt och inte bry mig om the past. Klart jag ska komma ihåg allt bra, men glömma det sämsta dom jag inte vill dela med mig här. Puss på er som har gjort mitt år, min familj och mina vänner! Ni är för underbara!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0