tjoo broo

bloggen har varit lite efter. men har inte orkat helt och halft enkelt.
hade träning idag, skoj vare, men väldigt jobbigt, 3 minuters matcher hela träningen. PLUS att skogstorpskillarna ALLTID kommer så tidigt, så de ser halva våran träning. HATAR publik, och de vet alla som känner mig. HATAR när folk kollar när jag har match, osv, vet inte varför, bara tycker det! 

innan träningen åkte mamma jag och mormor till huset som mamma har köpt! äntligen efter 4 år i lägenheten flyttar vi! ska bli dunder skönt. här hemma är det tomt som i graven, eller tomt är det inte. tomt på saker, fullt på flyttkartonger. fick en nyckel idag så ska börja måla i helgen, och ska även börja flytta in lite saker imorgon. då även jag får MIN nyckel. ååh, vad jag längtar till att få göra om! älskar att inreda. så mysigt att få bestämma hur man själv vill ha. åh vad jag längtar!

något jag mer längtar till är jullovet. en vecka kvar bara! åh! super duper skönt. så på onsdag när vi slutar ska jag slå in julklappar i 21:an med två tjejer i mitt lag. ska stå där från 13-20. så om ni vill ha julklappsinslagsnings hjälp ska ni komma till oss!

Måste dock kanske gå en timma/halv timma tidigare, då tjejerna i min underbara klass ska käka på papas tapas! muuums! vet bara inte än vad jag ska äta, hhm. jag och amanda har suttit många gånger på deras hemsida och kikat på maten. haha, det lutar dock åt den vanliga nacho tallriken eller någon oxfilé grejs. haha, woops, kanske inte så kul för er mina små läsare att läsa om vad jag ska äta. men haha.

nu ska jag gå och dushca, för det har jag inte gjort än efter träningen. fyy johanna. men jag hade viktigare saker för mig. hehe

puss

usch, vilken läskig bild jag hittade!
kommer ihåg att jag gjorde bilden
runt halloween, vampyr sådär va!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0