1CC

Nu har jag kommit hem efter en 4½ timmas fika på first class cofféhouse! det var mys. Vad där med bästa elin, och "marre" enjoyade oss i ca en timma!
Kameran orkade jag inte släpa med mig, men blev dock någon enstaka bild med mobilen! Kanske laddar upp det senare...
Såg även min bror på stan gå omkring och vandra med sin söta klass! Han såg inte mig, men det gjorde hans två vänner som försökte ta sig in på fiket, men deras lärare stoppade dom! tur det!
Men det tog inte lång stund innan min mobil ringde, med dolt nummer! Jag svarade...

Jag: elin ta telefonen, SVARA!!
Elin: hallå
Rösten i mobilen: --------
Elin: glassbar?
Rösten i mobilen: ---------
Elin: johanna, jag tror att det är robin...

Jag tar luren..

Jag: Hallå?!?!!?
Rösten i mobilen: hej

Det visade sig vara ena personen av mathias vän som ringde mig. Han var lite pratsugen, vi pratade i 10 minuter. Han ringde flera gånger, dock tog mitt batteri slut, så han har inte ringt något mer. Och inte kan jag ringa upp efter han var så smart att ringa från dolt, den stackaren!

Jag hade iallafall en riktigt trevlig kväll!
Tack elin ♥ för att du gjorde den möjlig, och grattis till att du lärt dig att ta kort med webbkameran!


jag visste väl att jag hade en tvilling!! dock gammal bild!



Kommentarer
elin

SV: haha tackar ;)

det va roligt som fan:D

2010-02-20 @ 10:19:22
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Anton

vart är ditt inlägg med rösten

2010-02-20 @ 10:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0