dålig dag, bättre morgondag

Konstigt nog så känner jag mig bättre, vilket jag ínte trodde skulle gå över under veckan!
Dock är jag lika snorig, och min hals är inte på topp! men jag är inte lika "snurrig" när jag går, faktum är att jag orkar ta mig till köket, toaletten och vart jag nu ska i hemmet utan problem!
Så förmodligen behöver jag inte avboka ansiksbehandlingen imorgon :)


ansiksbehandlings presentkort x2


jag har fått den klassiska ansiksbehandlingen, x2


finfin julklapp som jag fick av mammsen ♥, på CARINO SPA


Kommentarer
vilma<3

haha jo visst är det de! vad händer hoss dig imorgon??

2010-02-22 @ 21:18:21
URL: http://skrattans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0