fyntiga ideér på en torsdag!

Tjeeebee!
Sitter i skolan, som har varit enormt kul idag!
På håltimman ville jag och mina kära klasskompisar spela kort, men det gick ju inte, vi hade ingen kortlek!!!
men då slog ideén oss att vi kunde göra en egen!
Vi går och frågar christian om en sax och noimi för den delen också. Sedan börjar vi klippa och knopa, och javisst! det blir en kortlek, i rött papper!!!
Spelade vändtian, som christian våran svenska lärare sedan kom och konstaterade att man INTE kunde spela för att det var så tråkigt, men han skrattade ju samtidigt åt vårat enormt roliga spel, så han var nog lite butter!!!

Har håltimma igen nu efter en lärorik lektion på företagsekomomi!
Tror att jag har fattat galoppen nu!
Har dock prov nästa vecka, så får nog ta och sätta mig ner och kolla igenom alla "fina" uträkningar...

Nu ska vi snart ha Naturkunskap!

I will "blogg" later on!


Kommentarer
Felicia&Emma§

Sööööt blogg (a)

2010-02-05 @ 12:16:26
URL: http://iem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0