jo man tackar...

... för att ha fått någon super trist influensa... känns inte kul eftersom jag skulle ha vart med vänner idag, orkar dock inte det nu! tycker till och med att det är jobbigt att ta sig till köket!
Har nyss fått en utskällning av mammsen min, för att jag inte har ätit någon frukost! Så ska väl försöka att ta mig till köket och värma någån mat från frysen!

Får se om jag bloggar senare! Annars vet ni varför jag inte gör några inlägg. Hoppas dock på att jag mår bättre imorgon, för då ska jag på ansiksbehandling! Vill inte boka av det!

Ha det bra.
Många sjuka kramar från johanna



Kommentarer
vilma

okej:( jag mår väl okej! vad gör du för något??

2010-02-22 @ 15:04:16
URL: http://skrattans.blogg.se/
s a s k i a

hej! frän blogg :-)

kolla gärna in på min blogg! :-D

2010-02-22 @ 17:00:05
URL: http://saskiaforsgrenloinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0