lördags mys!

Har väldigt ont i ryggen efter afrikanskdans på gympozz igår, och övernattning henna hos min kusin! men vill han ha "kul" får man lite pin...bytte ut ordspråket lite, men sånt får man göra på en lördag!

Kusin Emma kom över till Kusin Ebba också, så det var ju kul! hih, fast "konstigt nog" så blir det alltid bråk när jag och emma är där, måste nog säga att emma och jag är riktiga busungar, och det kommer nog aldrig försvinna, med tanke på att jag är 16, snart 17 och emma är 18...:D

Vid 18.00 ska jag ivåg till Rasmus med elin och Erik och ha trevligt!
Hoppas att ni har och får en super härlig lördag!

kramkram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0