sjuk?

Kom hem för ett tag sen från elin. Har haft det kul hos henne med massa prat, film och bloggande ;)
Nu ska jag strax hoppa in i duschen, så fort brorsan är klar så att säga. Ska bli skönt att ta en dusch. Känner mig helt sjuk och äcklig! varken min hals eller mit huvud är på topp... Vill verkligen inte bli sjuk nu när det är lov och allt! jag kanske är som evelina som jämt blir sjuk på lov. Synd...

Ne, nu ska jag ta en varm dusch och bara mysa med kusinerna som vi ska till vid 5.
Ha det bra :)


måste bara tillägga att jag inte gillar snö...
ska ut och ta kort sen på våran tomt så ska ni få se hur mycket
snö det är hemma hos mig... burrr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0