skolan går med bra rykte!

Hola!
Nu har jag precis haft lunch, riktigt god mat för första gången i skolan typ. Blev taco bufé, tappade nästan hakan när jag läste det. Var väldigt lång kö, och fanns inga platser. Så fick "sno" stolar från andra platser och vandra till något bort där det fanns plats.

Om 20 min har vi företagsekonomi, förmodligen har vi bara en kort lektion eftersom vi får tillbaka provet, och då brukar vi inte ha någon lektion.
Dock vill jag inte ha tillbaka provet, det gick verkligen inte bra! Men ett G måste jag ha klarat! Men jag känner att mitt VG+ som jag låg på i betyg kommer ramla ner som en sten från skyn...tyckte att jag var lite poetisk där!

I kväll är det träning, och "firande" att det är lov. Detta är sista dagen i skolan innan lovet!
Studiedag imorgon, JIPPI!


gillar er kussepussar!                                  gillar dig tacopacooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0