"söndag klockan tre"

Godkväll!
nu har släkten åkt hem, emmssiii kusin och jag gjorde mega god marängsviss, tror inte jag kommer att kunna äta på ett år...he he jo, faktum är att jaf blev hungrig nu.

Snart ska jag hem till "motti" som kommer hem från sälen idag! Så det blir mys med mammsen!

har tänkt på att jag måste bli bättre på att ladda in bilder, det blir liksom aldrig av! Känns lite sorgligt, med tanke på att jag var så bra på det förut!

Ne nu era datasittare, nu ska jag packa mina väskor fulla med onödigt grejs som jag behöver under veckan hos mamma!

Sköt om er!
kram♥


just ja, inläggsrubriken...det är så att släkten på pappas sida, vi har alltid släktträffar på söndagar klockan 3...en tradition sådära! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0