Svar på tal


svar: hej Anton! Kul att du har kommenterat min blogg! Jag tror du menar mitt vidio inlägg som som jag skrev om? Det är många som har frågat det, så tänkte att det räcker att jag svarar på ena kommentaren...Det är så att jag inte riktigt vet hur man gör faktiskt *fniss* så om det skulle vara så att någon vet hur man gör, så kanske den skulle kunna skriva det! Jag tycker att det skulle vara kul om den kom upp. Det skulle "liva till" min blogg lite, och jag tror framför allt att mina läsare skulle få en skratt attack! jag låter inte riktigt klok på rösten idag.
Hoppas du är nöjd med ditt svar, och alla andra som ställde samma fråga. Ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0