natt inlägg

God kväll/natt!
sitter och tycker synd om mig själv! Kan ju för fasen inte röra min höger arm. Snacka om att jag var otränad i armarna...men det ska det bli ändring på kan jag ju tala om!

Kan ju även berätta att jag tror att jag har fått någonslags influensa! Ni vet när man får så ont i halsen att man inte ens kan svälja sitt eget saliv? Så har jag fått! Och mitt huvud värker ju som bara den, och jag kallsvettas!
Fick en konstig tanke att jag hade fått svininfluensan! Har dock tagit sprutan och jag tror nästan att sjukdomen har blivit utrotad (?) Men de som har tagit sprutan vet ju hur det känndes i armen några dagar senare? Man kunde inte röra den! Så är det med min träningsvärk nu. Så ett väldigt sammanträffande är det, armen och influensan...

Nu ska jag snart dra mig till sängen, men först blir det lite bloggande och tv tittande. Kollar dock inte på något bra, men något måste det nog finnas att kika på!

Hoppas att ni har haft en trevlig dag, och inte alls haft lika ont och varit lika äckligt influensiga som jag!!

C Ya 2 morroww. Så kul jag var där... lite  "klockan 00.49" humor...

puss ♥

upptäckte att jag hade lite roliga funktioner på min webbkamera på datorn, fanns blandannat en funktion där man kunde utse "vinnare och förlorare" och sen kunde man ta en bild, som sedan blev tre. Alltstå den riktiga bilden blev i mitten och sedan delade man upp bilden på 3...om ni inte förstod så kommer bilderna här nedanför! :)




vinnare och förlorar bilden...


bilden i mitten är det riktiga, medans den till höger är av den högra
delen av mitten bilden och tvärtom på den vänstra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0