a-a-aa-aaaa-ARG?!

usch så arg jag är. Och inte nog med det så har jag blivit dunder snorig!
Igår var jag som sagt inte med på fotbollsträningen eftersom jag är så grymt förkyld. Men jag kollade på den iallafall. Efter träningen skulle jag vra duktig o plugga lite och efter det så ville jag surfa på internett ett tag. Men NEJ, så blev det tydligen inte...vårat internet har blivit helt sär, jag menar det, alla de där gröna plupparna lyser, förutom en...någon som är bra på datorer som skulle kunna komma och hjälpa mig? HEJ KOM OCH HJÄPL MIG!
Så nu sitter jag i skolan, ja, alltså vid skolans datorer och bloggar lite. Ville även kika in på facebook som jag inte heller kunde komma in på igår alltså.

justja. eftersom jag var så arg när jag gick och lade mig, eftersom inte jag kunde blogga osv så var jag ju tvungen att kolla om det funkade i morse. nyvaken som jag var sätter jag mig vid datan, men ikke, internet är fortfarande traaaaas!

Det måste funka när jag kommer hem. har inget att göra. kan inte träna, och har inget plugg, så vad ska man annars göra liksom... ;)

Hoppas det ordnar sig, så att jag kan ladda in massa bilder som jag hade tänkt att ladda in igår...
roligare att läsa blogg när man har lite bilder att kolla på. eller vad tycker ni?
jag tycker så iallafall :)

kjamiiis johanna ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0