antikrundan (L)

sitter och kollar på antikrundan. Nu tänker ni säkert såhär: ehm, är inte det för folk ÖVER 16 år...?
närrå säger jag, jag tycker faktiskt att det är otroligt roligt och spännande...låter kanske lite konstigt, men jag gillar faktiskt det! 
 
sen skriver jag ju även med min vän Elin. har skoj som vanligt. skrattar högt åt bilderna...ha ha ha♥
 
ni har kanske tröttnat på mina bilder, fast här kommer en till iallafall!
Det skulle vara super kul om ni kan ge mig som en nystartad bloggare lite förslag på ämnen som jag ska skriva om, eller är den redan helt perfekt? Nja, det tvivlar jag på ;)

lite halv läskig bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0