som förr i tiden, you know!



Nu är det nytt år, nya möjligheter o allt det där (:

Denna dag har jag ägnat åt att lyssna på gammla skivor, SUPER DUPER BRA!! som aqua, westlife, marcoolio, bubbles, eva&adam skivor o massa mer. just ja! lyssnade även på nicke o molle, o poppis!! så grymt bra så det är inte sant!! verkligen -00 talets musik, som jag kommer sakna :(

jag ska börja lyssna på musik mer, på massa kul låtar som är jätte gammla!! gör det ni med! leta upp gammal musik o ha ett "det-här-lyssnade-jag-på-för-länge-sedan-musik-fest" :D jag ska köra på det (y)

Jag har även spelat wii (som jag inte spelat sedna förra julen) med brorsan och hans kompis Andreas, blev mario, kul faktiskt, men jag dansade mer åt låtarna som spelades på brorsns nya CD-splare!



Idag skulle jag, Elin, Annica, Emma, Rasmus, Eric, Pontus o massa folk åtk pulka, tror dock inte att det blir något... folk jämrar sig åt att det är för kallt, kanske det är för kallt... jag skulle dock mer än gärna vilja åka av mig. Vad kan bli bättre än en dag med gammal musik & pulka åkning? Det är nog inte mycket som slår det!!

Nu är det snart mat, och det ska sitta fint! Min mage låter som om det vore en jordbävning i kina...
Pappa lagar kyckling, och jag hoppas det snart är klart för det ringde av klockan nyss i köket!

Nu ska jag stänga ner computern, eller iallafall detta inlägg, och fortsätta prata med vännerna om hur det blir i kväll!

Hoppas ni har haft ett underbart -00 år med massa fina minnen, roligt folk att umgås med, och framför allt mått toppen!

Mer om mitt -00 år kommer senare, då jag ska dra en ännu längre uppsats om mina år på jorden på -00 talet, ja, det kommer bli ännu längre än detta inlägg! fun for you, yeah man!

många hälsningar till er, o lycka att ni har ett toppen år 2010!

Kram johanna ♥


Kommentarer
jeliin

Fast jag hade ju bestämt annat:P

2010-01-03 @ 01:05:53
URL: http://jeliin.blogg.se/
Freja !

Gött nytt år !!!! :D <3<3

2010-01-03 @ 02:17:47
URL: http://frejasaklart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0