picture time - bilder tagna av mig


jag hemma hos mamma med min "snygg" pose


min vän emma ♥


världens sötaste kusin. bara någon vecka på bilden ♥


min vän freja och jag ♥


baka baka liten kaka - frejas och mitt mästerverk


vinterbär i Njushammar


pappa och bror försöker att få igång en brasa på landet i Njushammar


mycket rök från brasan


pappa grejar med brasan


fastfrusen båt nere vid sjön


bild tagen ut mot sjön


bror min gör en snö-ängel på isen på sjön


brorsans snö-ängel - duktig han är!


bild på vass och sjö - en bror kom även med i bakrunden, ha ha ha


växter på hal is


bild på sten och vinterväxter nere vid sjön


brorsan stajlar - första försöket


skulle tända ljus på farmor & farfars grav, då vi såg rådjur vid gravstenarna.
är två rådjur med på bilden, kan ni hitta de?


grannkatten som brukar komma in dagligen och gosa med oss


morgonsolen lyser in i mitt rum


sparbössa - både förgrund och skugga


kväll hemma hos rasmus - dock Erik och Elin på bilden ♥


blommor på ett fat




tygblommor - tryck på de små bilderna för att se större


en bild på mig för lite variation


vardagsrumms blomma


vardagsrumms blomma


tänkte avsluta detta "bildkollage" med flummbilder utan blixt på lilla mig!

kram johanna ♥


Kommentarer
jeliin

vilken kärleksfull bild på mig och erik :P

2010-01-21 @ 20:06:24
URL: http://jeliin.blogg.se/
Martin

Jätte fina bilder :D <3333

2010-01-21 @ 20:08:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0