gårdag/idag

Gårdagen blev helt okej kul med film o lekar! Dock förstod jag och elin inte vad filmerna handlade om. En film var någon skräckis om lantisar som typ högg ihjäl folk som åkte in på fel väg, och den andra var en komedi som hanlade om guppar som skulle råna en kyrka. Det var det ända som jag förstod...

Vi lekte även kurragömma, haha, super skoj! fast ändå inte, eller jo, jag blev hittad, rasmus tror det är elin, jag börjar typ as garva o springer så snabbt jag kan o gömmer mig igen, och blir hittad sist! jag är så finurlig!
Jag blev även skrämd antal gånger av folk där i mörkret, det blev droppen för mig! Då ville inte jag vara med mer. Då tog Kurry o David tag i mina ben o armar och kartade ut mig i snön. Jo man tackar säger jag bara!...




Om ett tag, eller ja, im 2 timmar ska jag och mitt kära fotbollslag åter igen till Tuna Park. Fast denna gång är det dags att ta NER julpyntet. Kommer bli en lång kväll, det känner jag på mig!

så min kompanjon Emma kommer o hämtar mig vid 16.20 ungefär och sen år det "hejdå julen" time!

Det ska våran familj fira med en köttsoppa idag! Lovely!

Grann-katten har även kommit på besök två gånger under en timme. Jag tror faktiskt att katten äntligen har förstått att jag inte gillar honom/henne! Så det känns bra.

Nu ska jag nog vara duktig &

  • göra mig i ordning
  • städa mitt rum
  • ladda över bilder från systemkameran
  • ladda min mobil (kanske är bra att göra först föresten)
  • ta på mig ytterkläder och walka till den röda bilen som kommer o hämtar mig

som sagt, bilder från gårdagen kommer nog senare, som alla andra bilder jag har lovat ska komma. Men de som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller vad säger ni?!

kram johanna ♥




Kommentarer
jeliin

jävligt dumt av david och kurry igår och slänga dig i snön!!

2010-01-10 @ 15:25:05
URL: http://jeliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0