helg ♥

Åt precis en god middag, och när vi sitter där vid matbordet blir jag "anklagad" för att jag ser ut som en råtta, och sedan för att jag liknar E-type. Är det en komplimang eller?
Så då var jag ju tyungen att leta fram en skiva med E-type på. Och hittade "hits for kids 3" och där fanns låten, LIFE.
Började såklart att göra mina "moooooovs" som bestod av snabb rörelse med armarna i sidled och skak med huvudet!
 
Idag har jag varit en snorunge i skolan, kom hem, somnade till ett tag. Beslutade att jag skulle gå på träningen på gympozz iallafall. Det gick bra, men lär ha grym träningsvärk imorgon. Det känns redan i magen och i armarna!

Nu ska jag sitta här ett tag, och sen  blir det att kolla på någon film med familjen!

ha en bra helg

kram johanna ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0