livet leker, ja, det är måndag...

sitter i skolan och har hål, inte så ovanligt kanske...
Nästan alla på området har slutat för dagen, och det är bara några ynka personer kvar i klassen som snart ska plågas med spanska som är dagens sista lektion. Men den börjar ju halv, så jag har ett tag på mig att bara slappa (som att jag inte har haft tid med det idag, hö hö hö)

Eve Pevve X2 har skrivit ansöknignar till sommarjobb idag, och de sitter än! Duktiga de är. Har oxå funderat på det, och ska nog ta tag i det och fixa det i veckan.

När jag kommer hem från skolan ska jag äta något, packa väskan med musikgrejor och ta bussen in till Stålforsskolan där jag ska ha spelning med min lärare Björn och min vän Emma.
Blir nog trevligt som vanligt. Har faktiskt tränat på min flöjt "läxa" som vi fick förra veckan "blommornas vals" vilket jag tycker är en underbart vacker låt!

När den slutar måste vi ta på oss löparskorna och springa ner till konserthallen, där vi ska ha orkester med Gardet. Det är lite mindre kul, men vad gör man inte för en utomlandsresa med trevliga people från orkestern till Italien i sommar? ;)

Har även fotbollsträning idag, men den hinner jag inte med. Att alla saker alltid ska komma på samma dag, och samma tid. Typiskt att man inte kan vara på två ställen sammtidigt...eller att man kunde ha en kopia av sig själv. Undra vart JAG, den riktiga jag skulle vara då...på orkester eller fotboll? That´s a hard decision.

ska väl fundera på mina "braiga" ideér. kanske t.o.m kan berätta om mina finurliga "uppfinningar" som jag en dag vill uppfinna!

Naeä, nu ska jag stänga av!
Ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0