miljödagen

vaknade vid 11.30, fast år ite frukost förren 12.30
Spenderade dagen hemma med min pappa o bror.
Spelade the sims på playstation, städade rummet, fortsatte på min fina "millenum 2" låt, orginal av Marcoolio, men jag har dock gjort om låten och tagit in flera "millendium" för att vara exakt har jag än så länge kommit till 20 refrängen!

Vi har oxå haft en så kallad miljödag idag! har inte använt särsligt mycket el och det ska vi inte göra heller. Det kom vi på i sammband med skapandet av låten!

Så pappa gjorde en skinkstek i ugnen ovanför kaminen osv.
Fast jag var ju tvungen att göra ett undantag för att blogga!

ikväll händer det inte mycket. Ska kanske knalla hem till Rasmus med folk, men får se hur det blir!
Annars stannar jag hemma o nördar tv tittande o the sims spelande!

blogga på o ha den skön helg!

kram johanna ♥


tänkte lägga in lite bilder från Thailand feb -08
Har inga bilder nu.
så min sysselsättning i moron blir nog fotografering!

blomma på stranden första dagen



båtar, bild tagen från en rastaurang ut mot havet




jag, banan plockning på gatan




jag o bror, första kvällen i Thailand



bror o jag, glans face...



det var de bilderna! hr dock massa massa mer, men det blir inte mer nu iallafall!
ha det bra :)


Kommentarer
Anonym

Härliga bilder :=) Saknar... Puss

2010-01-10 @ 12:08:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0