pensionär redan?


oh, så söt jag är på bilden!!→ ↑





Fattar verkligen inte hur man kan ha sådan träningsvärk! Jag kan ju för sjutton inte ens gå :o
Skulle precis ta en promenix till köket, men det går nästan inte! Går och vankar som en anka, och ja, observera mitt rim! hö hö! nä men, jag kan inte böja benen, och när jag ska sätta mig ner så måste jag typ hoppa ner i soffan eftersom mina ben är så stela! Helt sjukt! känner mig som en pensionär, någon som har en rullator till godo som någon skulle kunna låna ut? kanske skulle hjälpa tant! Träningen imorgon får helt enkelt gå som den går, alltså inge vidare, tyvärr...

Nu ska jag stänga av datorn o tv, göra mir i ordning och lägga mig för natten!
I morgon är det en ny dag, nya tag osv.
Får hoppas på det bästa med värken i kroppen!

kram johanna ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0