seg skoldag, sjuk mamma... äre tisdag så äre!

ja men tjena mittbena!
Denna dag har varit så enormt seg, hände inge kul i skolan, och ville bara sova på varje lektion. Det var knappt så att jag orkade hålla ögonen öppna...
Jag har precis tittat på "mästarnas mästare" Tycker att det är enormt häftigt att man kan hoppa så högt som Sjöberg har gjort på höjdhopp och hålla andan så länge som Louise Karlsson gjorde. Det är vekligen otroligt!
Tänk om man kunde vara så bra på något! ;)

Jag ska snart tvätta av mig och borsta gaddarna, spela lite tvärflöjt (mamma ville höra mig spela, vilket jag såklart gör för min sjuka mamma, krya på dig ♥) Jag kanske kan bota henne med den ljuva melodin på "kant" instrumentet! Sen ska jag nog ta och läsa lite i svenska boken som ska vara klar nästa vecka på måndag. Då vi ska ha en diskussion om "kyrkdjävulen" har inte riktigt kommit in i boken, ochklasskamraterna säger att den är lite upp och ner, som dalar och berg som "chrille" skulle ha formulerat det!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
malta

Hejsan. Vi är fyra stycken som kommer fara till Malta på språkresa i juni. Vill du följa vår resa i två veckor på Malta så följ oss på bloglovin. Vem vet, du kanske också får resfeber och vill fara på språkresa ;)

2010-01-27 @ 14:20:57
URL: http://atmalta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0