skola, gympozz, eskilstuna tv, HELG!



Äntligen helg, vilket jag tycker är skönt!
Slutade tidigare från skolan idag, dock bara 20 minuter, men det gjorde så att jag hann med en tidigare buss hem!
Väl hemma satte jag mig vid tv och slumrade till i ca 10 min...
Gjorde sedan i ordning två rostbröd med ost och tog ett stort glas med oboy!
klockan 15.29 skulle jag ta bussen tillsammans med mina kära lagkamrater Emma och Ida till stan, där vi skulle träna med laget på "gympozz"
Det var ett riktigt kul pass, men väldigt jobbigt!
Fast än jag strechade så kände jag redan av träningsvärken i hela kroppen när jag slappande av på bussen påväg hem!

När jag kom hem kollade jag en liten stund på tv, tog sedan en varm dusch, och åt sedan god middag. Kyckling med ris blev det!

Nu har jag precis kollat på "på spåret" med pappa. Brukar inte tycka det är så intressant, men jag joinade pappa. Kunde en fråga som handlade om Tokyo, frågan var "vad betyder de här förkortningarna IRL, BRB, AFK. Kunde IRL som betyder In Real Life, och BRB som betyder Be Right Back. Kunde dock inte klura ut AFK, men det betydde Away From Keyboard. Dagens kunskap blev det alltså!

Sen helt plöstligt åkte de från Sala till en stad. Och på 10 poäng listade jag ut att de var påvåg mot "min" stad, Myntets stad. Jo men visst, Eskilstuna! Sala → Eskilstuna alltså!

johanna till pappa: jag kommer kunna alla frågor...

Hm, inte direkt...kunde bara första musik frågan som var om gruppen KENT!

Ska nog plugga på Eskilstunas historia!

Det var allt som hänt idag!

Imorgon ska jag iväg till min vän Rasmus på film kväll!
Hoppas bara att jag kan tjata på Elin så att hon hänkar :D

Ha en bra helg alla bloggläsare!
lämna gärna en kommentar eller två :D

Kram johanna ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0