UUUUSSCH!!!!!!!!!!

usch så arg jag är! Jätte taggad för träning, men hoppsan, det är visst 3 decimeter med snö på vägarna, och bilen är alldeles insnöad. Ojdå, vi kommer visst ingen vart. kul dag!!
seriöst jag orkar inte med snön mer! Vart är våren? Jag vill börja använda fina vårkläder istället för fula äckliga tjock-jackor och vinterskor! converse och chinos, det vill jag ha!!!
Nu ska jag sitta och tjura och äta ben&jerrys (om inte den är slut) annars får jag leta upp något annat att äta!!
OOOOH, jag vill träna!!

Bäst att jag kan komma till träningen imorgon, och att snön har försvunnit från planen eftersom det är ute träning.
Borde vara förbjudet med snö, ja faktiskt! me don´t like! det är kul ett tag, men ne, nu får det vara nog!

Någon annan som vill att snön ska försvinna?


första bilden;      andra bilden; nu varande laget, damlaget alltså. bilden tagen
jag på gothia      i höstas (2009)
för länge sen.
(13 år)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0