va fasen :D

va fan! ursäkta mitt språk, men nu blev jag förbannad! hade skrivit ett jätte långt inlägg. och sen försvinner allt!!
OOOOOH!

jag har iallafall valt inriktning och val nu. Blir företag, idrott hälsa B, musik, och retorik. Allt som allt 200 poäng.
Har även tränat idag. Var kul men jobbigt. Var inte utomhus träning, tack och lov. Så hade styrka innomhus.

Nu sitter jag och kollar tv (grannfejden) och äter djungelvrål! ville med ha något gott att äta när brorsan sitter och smaskar i sig massa gott i sitt rum med fem kompisar som ska sova här idag. så får se hur mycket sömn det blir för någon av oss ;)

tråkigt att inlägget försvann, aja, sådant händer!
kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0