iidag

halli hallå!
Nu är det äntligen fredag, och alltså helg.
Trodde först att jag bara skulle vara hemma och sova, slappa med familjen osv, men nu ska jag till annica med lollo och andra folk (?) vilket kommer bli nice!
Idag hade vi data prov, det gick bra! klarade alla uppgifter, tror jag, förutom MVG uppgiften... det jobbiga är att jag fattade vad svaret blev, men jag visste inte hur man skulle visa uträkningen... så hoppas på att jag kan få ett halvt rätt eller nått iallafall. Ligger ju på MVG nivå, så måste få det på provet!
Imorgon blir det nog bio med elin, som det var tänkt men vi får höras imorgon eller ikväll!

Nu ska jag städa mitt ruma
hörs


Kommentarer
agnesa

SV; härligt! :) jodå det är bra med mig med!

2010-05-07 @ 20:27:41
URL: http://agneesas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0