IKEA/kväll/imorgon

jajjamennssan! det blidde en tripp till IKEA! blev lite grejer som vi har fixat med hela dagen känns det som.
Nu är det fint i mitt rum med nya stuff, thank you daddddddy! ♥

Sitter här med en kär gammal vän, och vi "taggar" inför matchen imorgon... närmare sagt dör kanske? sega till tusen, och att spela med 93:orna känns ju sådär med tanke på förra matchen. Inte kul när inte alla kämpar, fanns inte alls någon vinnarglöd. Fanns ingen glöd alls.

Jag ska iallafall göra mitt bästa som alltid, och självklart hoppas jag på en vinst så att vi kan få några poäng i serien. 3 poäng är mycket med tanke på att vi somsagt förlorade förra matchen. Skärpning nu!

men ätit banan har jag gjort, 2 stycken för att vara exakt! det är väl bra innan match?

Ska snart sova i mitt "nya" rum, och hoppas att jag drömmer söta drömmar om matchen imorgon, och kanske drömmer man om något mer sött! jordgubbar, sommarkvällar, glada människor eller bara härligt folk som gör mina dagar ♥ 

Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit OK! IKEA var kul och det är alltid skoj att umgås med vänner!

godnatt säger jag för idag så hörs vi imorgon.

Wish me luck, (för fotbollen alltså)


knapra på en morot innan natten kanske är en bra uppladdning inför morgondagen?
Kanske ska sätta på mig en sån där fin "kanin dräkt"...
Skulle nog kunna skutta förbi motståndarna då, de skulle både få något annat
att tänka på och de skulle nog bli ganska häpna och snopna också!


Kommentarer
julia :)

yes ;)



vad händer ikväll då? :)

2010-05-02 @ 16:17:33
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/
Mathilda

tack som fan ! :D

2010-05-02 @ 17:22:16
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/
TRIANGLARE

`Inte kul när inte alla kämpar, fanns inte alls någon vinnarglöd. Fanns ingen glöd alls´ Vi har startat upp vårt lag igen för att ha kul, vi kämpar så gott som vi kan för du kanske vet att vi började träna nyss? Glöden finns alltid hos oss så det behöver du inte ljuga om för det vet du ingenting om!!

2010-05-02 @ 20:00:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0