min dag

duschade nyss. Blev en sen och snabb dusch. Har som sagt pluggat lite företagsekonomi, och då menar jag lite. Ska nog läsa allt en gång till innan jag lägger mig, sen har jag lite hål imorgon som jag har tid att läsa det på. Och då ska även antonela hjälpa mig lite ♥
Träningen var kul, lite spel och sånt. Var dock bara ca 8 pers där eftersom att divition 3 laget hade match.
Stannade kvar och kollade de 20 minuterna som återstod med personerna som var med och tränade, matchen slutade 6-3 till oss, eller blev det 7-3?! jo, 7-3 blev det. Sista målet (och det enda jag såg) var dunder snyggt! Halalla kommer runt vid hörnflaggan och gör ett inlägg till fanny som står i straffområdet och skjuter in bollen i mål! nice work!
Nu ska jag läsa företag och borsta gaddisarna.
Hoppas ni har haft en bra dag! kramiis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0