min dag

tjinixen!

skrev ju igår att jag skulle ha match idag, och det har jag haft! kan ju dock säga att det gick sådär. Blev en förlust, men kämpade gjorde vi iallafall, mer än förra matchen så det är ju en förbättring!
Var en kul match, med tanke på alla skrikande spelare från motståndarlaget som kom från bonde-land! De blev helt till sig! skrek saker, sparkade på folk, svor åt alla tror jag och bededde sig helt enkelt vidrigt om man får uttrycka sig så!  Min gamla klasskompis (7-9) var linjedommare, anton heter han!

har fortfarande inte duschat, usch vad jobbigt det blev nu! ska nog ta och göra det, sen tror jag att jag ska läsa lite läxor. Har prov varje dag nästa vecka. Dock är det mest nationella prov, eftersom vi avslutar endel kurser nu, men vi har även datakunksapsprov i excel, naturkunskaps prov kurs B om korsningsscheman och sådant, sen har vi även företagsekonomi prov! 

Var även ute och fotograferade nyss. Bilderna blev rätt bra, om man får berömma sig själv en dag som denna!
Blev blom-bilder som det ofta blir! det är nog mitt "känne tecken" blom-johanna, det är jag det!
Tycker blommor är så vackra, och sen var det sol ute, så det blev sånt fint ljus! bilderna kommer kanske efter detta inlägg om jag orkar lägga in dom från systemkameran då. 

Nu blev allt jobbigt, dusch och bildöverföring...

Ne, nu ska jag duscha, sen får ni se om bilderna kommer upp nu eller någon annan dag! håll utkik, för de kommer kära läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0