skön dag med sol

hej!
har inte bloggat något idag som ni märkt. Tanken bakom det är att jag har vart ledig idag. Jag har legat ute i solen och solat lite, och sen har jag åkt till pappa, och hämtat saker. Han är ju i spanien nu, så ska vara hos mamma denna vecka. så behövde hämta mina grejor.
Sen var det flöjt och orkester, så därför har jag inte bloggat något.
Tyckte faktiskt att det var skönare att vara "hel ledig i solen" än att sitta vid datan liksom.
Men skola blir det imorgon, och även ansiktsbehandling på carino spa igen.
Var ju där för någon månad sedan. Fick nämligen 2 presentkort av mamma, två stycken "klassiska ansiktsbehandlingar" 90 minuter håller det på, och är även massage och ögonbrynsplockning. Det ska bli skönt att bli lite ren i huden så att säga. och massagen är ju inget minus direkt.

information om behandligen.

Klassisk Ansiktsbehandling
Rengöring, hudanalys, peeling, ånga, grundlig porrengöring, formning av bryn, ansiktsmassage, mask, avslutande produkter.
90 min 790 kr

ifall det var någon som undrade hur jag ska uppehålla min dag imorgon.


Kommentarer
Emma

okejokej, härligt.

JO det är bra:)

2010-05-18 @ 19:53:39
URL: http://eemmalindholms.blogg.se/
viki

Hej, suuuperfin blogg du har!

Hoppas allt är bra? :)

Kramis

2010-05-18 @ 20:08:01
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
thaipinnen ♥

sv; så lite så, allt bra?:)

2010-05-18 @ 20:12:00
URL: http://thaipinnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0