telefon, bil, skoj, o ledig

sådärja.
nu har man dator. är hos mammsen, pappas är ju trasig, ej nice!
igår var det en nice dag. åkte med pappsen och han köpte en iphone 4 till mig, super roligt! så kommer börja använda den så fort som möljigt när mitt simkort funkar till den. ville inte bya nummer och då tog det ett tag. men det gör inget. sen övningskörde jag och det gick hur bra som hellst! körde till mina kusiner och hälsade på! på kvällen åkte jag till robin.
idag har jag inte gjort något typ. har övningskört med pappa, i hela 50 min. åkte i stan, sen vidare till solvik och sen till stan igen. fick motorstopp en gång! och det var när jag skulle backa. känner mig stolt faktiskt!
imorgon är jag ledig, vilket är skönt. ska dock plugga hela dagen typ. . . har 4 saker i engelska att göra till tisdag, har även spanska läxa . . .
ajaaa, ska kolla missade avsnitt av paradise nu på tv6 play. ha en trevlaaans kväll!
bild från landet i sommras


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0