Vänner

Sitter och lyssnar på rix fm från min iphone. Är ett intressant ämne om vänner. Villa är egentligen ens vänner? Vilka kan man kalla för vänner? Varför blir man ovänner? Vad är det för skillnad på att kalla någon för vän och kompis? Tycker det är riktigt intressant då jag själv brukar tänka för mig själv och prata med mina vänner om just ämnet vänner. Är ganska svårt att veta vart man har son vän, om den är nära, bästis eller ovänner. Kan uppfattas så olika från person från person. Lite synd faktiskt. Ska lyssna på det iallafall... Kanske lär sig ett och annat om det. Kanske det till och med ringer in någon som ger bra tips och det kanske till och med är någon som är i samma sitts som jag varit. Idag vet jag iallafall vilka mina vänners, vilka jag kan lita på och vilka som faktiskt har försvunnit helt. Ni vet Vilka ni är, underbara människor <3 Det här inlägget hamnar under kategorin Johanna säger wow, WOW!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0