helt underbart

herregud vilken rolig skoldag! har inte längtat så här mycket till skolan på länge, och ha roligt i skolan? det är det nog inte många klasser och skolor som har. men för SPFG2 är allt möjligt! everything is possible!
Vi pratade iallafall om lördagen, allt från en i klassens spy attack, till dansandet, till skrattet och alla tabbar. fick även tillbaka engelska uppsats, och matte prov. imorgon får vi förmodligen tillbaka vårat prov på grekiska antiken vi hade i fredags, som förövrigt kändes väldigt bra. svarade på allt förutom en fråga, som jag oturligt nog kom på precis när jag gått ut från provsalen. så typiskt mig att alltid komma på saker när det är försent. bad johanna, bad.
nu började paradise hotel reprisen från idag, så ska se det eftersom jag kollade på halv åtta hos mig, som förövrigt inspelar sig från eskilstuna denna vecka. lite kul då mamma som satt bredvid mig sa "hans fru jobbar jag med" "han känner jag" osv. var lite special. om ni läst något tidigare inlägg så vet ni att jag blir helt till mig när det handlar om min hemstad och levstad eskilatuna.

Ne, nu ska jag avsluta.
p.s pluggade 58 glosor i engelska idag som är tills imorgon. livet på företagargymnasiet innebär plugg plugg och åter plugg... d.s


Kommentarer
djustd

Hej! Kikar in o tänkte att jag kan skriva nåt då oxå =) Ha det fint, kram!

2010-10-19 @ 00:07:53
URL: http://djustd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0