kakförsäljning

hemma från skolan, och tror ni inte att jag somnade? såklart jag gjorde det. men bara 25 min idag. jag gör framsteg!
vi ska börja sälja kakor nu. måste få ihop 5000 kr, har redan 30'000 i kassan som vi fått från bidrag o sådant. vi ska nämligen åka på utbytesresa till Norge i Arendal. Arendal är en vår månad, så vi ska såklart åka dit då. staden är verkligen fantastisk då sägs det. jag ser framemot det väldigt mycket! så vi ska bo hos norrmän i en vecka, och sedan kommer de hit och bor här i en vecka.
sötsakerna är allt från kakor till godis. chokladbollar, drömmar, godis, chokladflan och så vidare. och glöm inte de söta namnen: 'mormors gammaldags' 'helgas hemliga' och vad det nu är. haha
så om vi vill ha kakor, hör gärna av er. hihi
kakorna på bilderna är vad vi säljer.
bild och information om hur ni kan tjäna ihop pengar till klasskassan
och laget finns på hemsidan - kakorna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0