sååå tröttsamt

ååh, jag är så trött på det här!! Bara för att jag inte försover mig, eller skolkar osv ska jag drabbas av allt blälägfläsglf'. jag kommer till skolanh halv 9, som vanligt. När jag kommer fram är jag den enda på musiklektionen.

det är så tröttsamt att jag ska komma hit, och sen är det inget, för att inga är här. jag hatar det!!
Och vi ska börja med något nytt i musiken, och jag kan ju inte börja med det, eftersom vi inte har haft någon introduktion. ÅÅÅH!!!!!

Sen hade vi inte någon musiklektion i måndags heller bara för att tekniken inte funkade? man ba HALLÅÅÅ, dt ska fan funka, ni får väl fan göra något så det funkar dååååå!!!! åååååh. vill bara skrika och ha ner massa saker. jag hade liksom kunnat sova nu. eller äta frukost som jag var för trött för att äta hemma idag. Istället sitter jag i skolan, och min företagsekonomilektion börjar om 2 timmar. TVÅ TIMMAR!!!

skjut mig




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0