syn

goddagens people!

Slutade halv 2 idag, mycket skönt! När jag kom hem somnade jag, som vanligt då, och sen pluggade jag svenska. har prov på fredag i grekisk mytologi, så det är behövligt. när pappa kom hem strax efter 4 åkte vi ner till bilskolan för att ta mitt syntest. Men som jag trodde så hade jag såklart inget synfel. Läste från raden längst ner, och när man skulle kolla 'döda vinkeln' såg jag det som vad längst bort, så det är ju bra. Så nu är det bara att posta det och vänta på tillståndet. längtar! är så kul att köra bil. jag är grym! i promise! jag bara kört 2-3 gånger, men kan ändå starta bilen utan moorstopp. okej, jag har klarat det utan motorstopp i gång, men endå. haha. man vill bara köra mer när man stannat bilen. starta, koppla, gasa, växla, allt. det är underbart.

Nu kollar jag på förkväll medan pappa lagar mat. nu kom han in och sa att den var klar, så ska gå och äta. är utsvulten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0