ni är det bästa

tjooooo

slutade tidigt idag, vilket var skönt! somnade i soffan när man kom hem, som jag nästan jämt gör. är så skönt! men det leder ju till att man är uppe längre, och sen fortsätter det så... en dålig vana med andra ord...

ikväll är det premiär för paradiset igen, vilket jag iallafall ska se. måste se vad det är för skit denna säsång, haha. Men det börjar halv 8, så hinner bara se en halv timma, för sen är det dags för topmodell, vilket jag måste se! tycker det är grymt kul att se hur de modellar, blir iordning gjorda, och så vidare. blir grymma fotton, och sen är det alltid kul att se de onödiga bråken som blir i huset! haha

ska hinna dushca innan det börjar, så bör avsluta detta inlägg och hoppa in i duschen. vi hörs senare. skriver nog ett inlägg medan hotelllll håller på.

tjingeling

här nedan kommer lite bilder från i sommras som moiii har tagit:































avlutar med dessa söta bilder på mina absoluta favoriter.
puss på er, ni är verkligen bäst



Kommentarer
elin

pusspå dig johanna :D<33

2010-10-11 @ 21:18:09
URL: http://elie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0