hipp hipp hurra... osv

tjobree!

idag kom robin hit, kollade på avsnitt som ensam mamma, kungarna av ty... osv.
drog vidare till min faster som vi skulle fira. jag vart arg på pappsen. vet inte riktigt varför. han stannade bilen, jag gick ut i ösregnet och satte mig på en sten, blev yngsur, och gick in i bilen igen. helt meningslöst, fråga mig inte varför jag gjorde så. så otroligt barnsligt, kom jag på nu i efterhand.

väl framme hos faster tina med kusinerna blev jag arg på honom igen och sprang ut i bara strumpor, blev ännu blötare och satte mig och kollade på erik och ebbas söta kaniner. Gullig som Ebba (min yngsta kusin på pappas sida) är kommer hon ut med ett bar tofflor till mig, och sätter sig bredvid mig, som sitter och gråter hysteriskt. Sen tar hon ut den nya kaninungen, findulina, och sätter den i mitt knä. Jätte gullig. Och hur söt är inte ebba?

Gick in iallafall och åt nybaka pizza som familjen Andersson hade gjort, från den nya bakboken av laila. Det lev mycket gott, med olika ostar, parmaskinka, och oliver. Gick upp och spelade wii med alla kusinerna, och jag ägde. haha, nee, fast nästan. fick mest poäng på hounybee banan. över 7000 poäng. dock skulle man ha 10000 poäng för att klara den. jag klarade den inte. det gjorde ingen. super mario. me like. super mario galaxy 2 spelade vi.

Mätta och belåtna. ledsna och glada åkte vi från Kusinerna i skogsängen vid 9. Nu sitter jag hemma och har nördat lite spel på jesper.nu tycker det är as kul att spela spel. lite nördigt kanske? men spela roll, jag tycker det är kul. läsa böcker kan man göra någon annan gång. typ imorgon. då det blir att läsa kapitelvis i engelskaboken 'the wave'

Nu ska jag dricka upp min cola och borsa tänderna, sen ska jag nog nästan lägga min tror jag. höres små vänner!


jag och amanda in thaa school


måste vara världens gulligaste kusin. ebbis pebbis. my hero



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0