sovmorgon,

halloj!
har sovmorgon idag, men tror ni inte att jag vaknar av mig själv hur tidigt som hellst? 07.30 vaknade jag och var super pigg! ganska skönt att vakna av sig själv ändå, då känner man sig utvilad. Gick upp och kollade på the voice som jag gör varje morgon.
Nu lyssnar jag på musik, och håller på att ta på mig. ska ta bussen om ett ganska bra tag. sen slutar jag 12.30 istället för 13.30, har ingen svenska idag, super skönt. så hinner hem innan flöjten, och sen ikväll är det match, borta match, som tur är.  Hatar när det är folk som kollar på matcher. usch!

markus smsade nyss och frågade om vi skulle hitta på något ikväll, för tobbe kunde inte imorgon, men jag kan ju inte idag, lite synd. så blir att vara med grymma människor imorgon, även fast inte tobbe är med. men det blir säkert kul iallafall. love yooou people!
Ne, nu måste jag göra mig iordning.
puss
en liten crazy bild från i sommras, hö hö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0