tjabba tjena hallå, vi sääääger såå

tjena mors.

ååh, hatar denna dag. började  halv 9, och hade mitt indiduellaval musik. Vi ska nu börja med ett bredd ämne där man får göra vad  man vill som är skapande. jag tror att jag ska fotografera. är nästan säer på det. När han (musikläraren) hade pratat i 10 min fick vi sluta. jippi... not. har hål i två timmar nu och jag är ensam på området. eller aa, sebbe kom nyss så snackar lite med han. Det enda positiva med musiken är att nu behöver vi inte komma till musiken på 3 veckor eftesom att det här är ett arbete man får göra hemma. så på måndagar kommer jag sluta tidigare typ halv 3, och på torsdagar kommer jag att  ha sovmorgon till halv 11. lovely!

Dagen blir ännu bättre då vi har inne gympa, och jag har träning i kväll. det negativa är att ämnena på torsdagar för övrigt är as tråkiga. bara företagsekonomi som vi har 4 gånger i veckan. och geografi, och idrott. okej, det kanske inte var så tråkiga ämnen. visst, företagsekonomin är sådär. men jag får skylla mig själv som tog företag som inriktning. Men jag trivs asbra här. känner vekligen på mig att jag kommer få två underbara år på företagargymnasiet!

justee. om två veckor har jag amanda och linnea bokat möte till vårat fadderföretag, länsförsäkringar. ska bli jätte roligt att entligen få börja sätta igång med arbetet! Ringde våran kontaktperson igår, så vi är det bokat. känns skönt. firade med en liten fika efter det. hihihi. loveee fikaa!

Neee, nu ska jag göra något. vet dock inte vad. har alla läxor hemma, så får nog bli facebook iallafall. kanske ska skriva något i loggboken för projektarbetet. njeeej, vi har inget att skriva där. gjorde det igår.

nu blev inlägget mycket längre än tänkt. så tjudeluuuu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0