en fin dag med sol

då var det morgon och freja drog precis.
freja är, som endel säkert vet, bea, som jag träffade i måndags och onsdags, kusin. lärde känna henne för 4 år sen när jag lärde känna bea. det som är så bra med freja är att trotts att hon ör yngre så märker man inte det direkt. Jag är sååå omogen och så jävla töntig. så, ja, det betydet att freja med är en liten skitunge och töntig ;) hihihi. ne men, jag är bara helt galen, och super weird, och det är skönt att man kan ungås med någon som är som en själv!
vi kollade skräckfilm, one missed call2, åt slagsta glass och massa godis! köpte även ben & jerrys men den var inte så god. cheesecake och jordgubb hette den. vi åt en tugga, sen fick sopptunnan äta resten.
somnade vid halv 3, och jag vaknade en timma senare av att det var så varmt. så jag la mig på golvet och sov där i två timmar. sen blev det sängen resten av natten.
vid 9 vaknade vi av frejas alarm. flev frukost och sen kom hennes föräldrar och hämtade henne. de skulle till deras sommarstuga i sundbyholm, mora, och göra nått med släkten.
idag kommer hedda och hampus hit och fikar. sen ska jag träffa emma! ska bli jätte kul att träffa den tjejen!
var länge sen vi umgicks. vi går nämligen varken på samma program eller samma skola längre, efter att ha gått i samma klass sedan lekis till 9an. känns lite tomt, men på så sätt har vi båda lärt känna andra helt otroligtb ra männikor! så det blir väl att prata och ha det kul som vi alltid har.
måste även skriva GRATTIIISS igen världens bästa emma som tog körkort i veckan! så otroligt bra är hon! pussar till dig tjejen!

ne, nu ska jag städa mitt rum och kanske lägga mig i solen med mamma, hon tjatar nämligen på mig att jag ska lägga mig i solen med henne ;) får väl se hur det blir. känner verkigen inte för att lägga min i solen. vill sova, somna om, är liteh halvt trött. men det får man ta!
ha en bra dag ni fina people!
en bild från konfirmations avslutningen.
från vänster: nadine, annica och lilla jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0