GLAD PÅSK!

GLAD PÅSK!
idag vaknade jag klockan 8.30 av att fåglarna sjöng utanför mitt fönster. super härligt!
övningskörde bort mot Ica maxi, sen åkte vi hem och började med påskmaten. vi har lekt vattenkrig, gräskrig och massa annat. jag vann "kasta-ring-på-stolpar" tävlingen med hela 140 poäng!
sen var det påskäggsjakt och presentjakt. i mitt paket låg det en aprikosfärgad byxdress och en hjärtask som man lägger smycken i. super sött båda två. tack mamma!
nu ska jag snart ta en dusch, vore ganska skönt efter att ha sprungit omkring i gräs och lekt med barnen.
senare ikväll blir det bara att mysa med familjen och med hampus, hedda och anders som sover över här i natt.
hoppas ni alla har haft en underbar påsk!
mitt ägg som jag målade! sött va... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0