Hemfärd

Hej fina ni! För sisådär två timmar sedan lämnade vi norsk mark och kom in på svensk. Facebook blev det för mig, det blev det nog för alla, när vi fick nät. Sms började plinga in, mye göy. Stannade nyss på hamburgar kungen och åt o gick på toa! Haha. Nu sitter vi åter på bussen och är i Karlstad snart. Så är väl ca 2 timmar från hemmet, från familjen och Eskilstuna - den stolta fristaden. Emma satte precis på en film som guttarna bak i bussen valde att se. "american gangsters". Är inte min smak på film, så får nog bli att sova. Jag som ville arbeta projekt, men Amanda var smart nog att säga att vi inte har med saker. "vi kan improvisera" sade jag. Är kanske inte en sådanbra ide... Ska Btw bli skönt att komma hem. Lägga sig o sova i SIN säng. Åh, gudomligt! Så ikväll ska jag bara mysa med familjen, duscha och krypa ner i sängen! Ååh, härligt! Nu ska lilla jag lägga mig och sova. Yes, lägga mig. Jag sitter nämligen själv (därav att jag själv ville det) på två platser, vilket 5 pers till gör. Så skönt att nästan kunna ligga ner och sova. Använder jackan som kudde och sjalen som täcke! I am so clever!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0